Subject: C-513/25 ja C-514/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 11:17:22 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/435
Kohtuasja number: C-513/25 ja C-514/25
Vastuse kuup�ev: 10.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: individuaalne kaebe�igus; kavade ja programmide keskkonnam�ju 
hindamine; keskkonnaasjades erapooletu ja �iglase kohtumenetluse p�him�te; 
menetlusautonoomia p�him�te; menetlusnormid; �igus �iglasele 
kohtumenetlusele
�iguslikud vormid: �rhusi konventsioon; direktiiv 2011/92/EL; EL p�hi�iguste 
harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8376

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium